Začíname s funkciou Microsoft 365 Copilot Chat
Vzťahuje sa na
Microsoft 365 Copilot Chat sa nachádza v centreMicrosoft 365 Copilot. Keď ste uzemnení vo webových údajoch, môžete klásť otázky kopírátora, pomáhať s konceptom obsahu a sumarizovať súbory. Ak máte predplatné na Microsoft 365 Copilot, môžete prepnúť kopilot tak, aby zahŕňal váš pracovný obsah, ako sú napríklad chaty, e-maily a súbory.
Prečo používaťMicrosoft 365 Copilot ?
-
Mocný: Vytvárajte obsah a rýchlo doháňajte obsah.
-
Bystrý: Kladenie otázok, ktoré vám pomôžu zhromaždiť informácie.
-
Ide tam, kam idete: Používajte Copilot Chat na webe, v počítačovej aplikácii Copilot, Outlook, Microsoft Teams,PowerPoint,Word,Excel,OneNote alebo v mobilnom zariadení.
Používanie Copilot Chat
Spôsob používania Copilot Chat závisí od toho, či máte alebo nemáte predplatné na Microsoft 365 Copilot. Ak máte predplatné na kopírovanie, v hornej časti stránky Konverzácia sa zobrazia karty Práca a Web. Ak sa tieto karty nezobrazujú, nemáte predplatné na kopírátor.
Tipy:
-
Ak chcete porozumieť rozdielom medzi prácou a webom a tomu, čo znamená mať predplatné na kopilot, pozrite si tému Ako Copilot Chat funguje s licenciou na Microsoft 365 Copilot a bez nej.
-
V závislosti od toho, či máte licenciu na Microsoft 365 Copilot alebo nie, vaše Copilot Chat skúsenosti môžu mať štandardný prístup alebo prioritný prístup k Copilot Chat službám. Ďalšie informácie o štandardnom a prioritnom prístupe k Copilot Chat nájdete v téme Standard a prioritný prístup k Copilot Chat.
-
Prejdite na Copilot Chat a prihláste sa pomocou svojho pracovného alebo školského konta Microsoft 365.
-
V Copilot Chat napíšte výzvu do poľa na písanie správy Kopírovať správu .
-
Ak si nie ste istí, čo sa opýtať, návrhy získate pomocou Galéria príkazov. Pod poľom na písanie výzvy vyberte položku Zobraziť viac a potom
Galéria príkazov. -
Vyberte položku
Ak chcete do výzvy zahrnúť agentov umelej inteligencie alebo nahrať súbory, vyberte položku #x0 Pridať obsah a agentov. Ďalšie informácie nájdete v článku Pridanie obsahu a agentov do Copilot Chat. -
Ak máte predplatné na kopírovanie, môžete zadať / a začať písať ľudí, súbory, schôdze alebo e-maily, ktoré chcete použiť ako odkazy. Ďalšie informácie nájdete v článku Používanie kontextového IQ na odkazovanie na konkrétne súbory, ľudí a ďalšie informácie v aplikácii Copilot.
-
Môžete tiež nadiktovať výzvu na Copilot Chat. Výberom položky
Spustiť diktovanie vyslovte výzvu na Copilot Chat. Ďalšie informácie nájdete v článku Začíname s funkciami hlasu v službe Microsoft 365 Copilot.
-
-
Keď ste s výzvou spokojní, vyberte položku
Odoslať.-
Copilot Chat začne generovať odpoveď na vašu výzvu.
-
Ak chcete spolupracovať s tímom, uložte svoje chaty na stránku Kopilot. Ďalšie informácie nájdete v článku Začíname s Stránky Copilota.
Začíname používať Copilot Chat
Tieto výzvy v príklade sa týkajú len niekoľkých z mnohých vecí, ktoré môžete robiť s Copilot Chat. Tieto výzvy môžete skopírovať a prilepiť alebo upraviť tak, aby vyhovovali vašim potrebám.
Rezervujte si schôdzu: Chceš sa s niekým stretnúť. Opýtať sa:
|
|
Ďalšie informácie o téme: Chcete najnovší výskum o A. Opýtajte sa:
|
|
Dohnať prácu potom, čo bol preč:Chcete zistiť, ktoré e-maily vám boli presmerované. Opýtať sa:
|
|
Ďalšie spôsoby práce s Copilot Chat
Opätovné zobrazenie histórie Microsoft 365 Copilot Chat
Rýchlo doháňajte veci pomocou Microsoft 365 Copilot Chat
Vytvorenie obsahu pomocou funkcie Microsoft 365 Copilot Chat