GS-project

Scratcher Joined 3 years, 5 months ago Japan

About me

*・゜゚・*.*・'You'll Never Walk Alone..'・*.*・゜゚・*
 
☀︎イーフトやってます。フレンド募集中!

 |age ▶︎ 16

 |sub ▶︎ @sub-rat220

 |f4f⇨△ |依頼⇨◯ |宣伝⇨◯

 |イーフト ▶︎ sasukeigo0915

 #東京は青赤

What I'm working on



  -現在-

 ☆イーフトコラ作り方講座 kenken403▶︎20%

 ☆fc東京ショータイム▶︎20%

 ☆イーフトコラ画像サムネ▶︎0%

 ☆新曲スクリプト演奏▶︎0%

☆長倉ビッグタイム▶50%

 ☆ファンペルシービッグタイム▶︎0%

いつかSASUKEに出たい。

What I've been doing

Comments

You have 500 characters left.
  • Comments loading...