Dobijte refundaciju za aplikacije i igre kupljene od korporacije Microsoft

Ako ste kupili igru ili aplikaciju od korporacije Microsoft, možda ćete moći da zatražite refundaciju.

Digitalna roba kao što su aplikacije, igre, sadržaj dodatka, pretplate, filmovi, TV emisije i knjige ne mogu da se vrate ako ponuda za važeće pravne uslove ne ispunjava uslove za refundaciju. Detaljne informacije o smernicama za povraćaj i povraćaj sredstava potražite u članku Microsoft uslovi prodaje.

  1. Možete da zatražite refundaciju na stranici istorije Xbox porudžbina .Otvaranje istorije porudžbina

  2. Izaberite relevantnu stavku i odaberite stavku Zahtevaj refundaciju.

  3. Navedite razloge za zahtev i kliknite na dugme Dalje.

  4. Ako je sve ispravno, izaberite stavku Prosledi.

Kada zatražite refundaciju, obrada zahteva može da potraje 72 časa. Obratićemo vam se sa ispravkama ili možete da proverite karticu Status refundacije .

Napomene: 

  • Povraćaj na mreži nije dostupan na svim tržištima. Ako ne možete da zatražite povraćaj na mreži, obratite se podršci za prodaju.

  • Ako ne prepoznajete trošak na nalogu, sada možete da ga istražite na stranici Upravljanje plaćanjima na kontrolnoj tabli Microsoft naloga. Saznajte više.

  • Da biste preuzeli nove igre, otvorite Microsoft store. Da biste preuzeli već kupljene aplikacije i igre, idite na istoriju porudžbina.

  • Nije moguće vratiti pojedinačne stavke iz paketa.

  • U Australiji, ove povratne informacije ne utiču ni na koji pravni način koji imate u okviru australijskog zakona o potrošačima. Pogledajte Microsoft i australijski zakon o potrošačima da biste dobili detalje o svojim pravima prema australijskom zakonu o potrošačima.

  • Ako vidite da smo isplatili refundaciju, ali novac još uvek nije priplaćen vašem platnom posredniku, sačekajte nekoliko dana. Refundacije se obično obrađuju u roku od 3 do 5 radnih dana i primenjuju se na originalnu opciju plaćanja.

  • Digitalne poklon-kartice i servisne/pretplatne kartice takođe mogu da ispunjavaju uslove za povraćaj. Detaljne informacije o smernicama povraćaja i refundacije potražite u članku Microsoft uslovi prodaje.

  • Microsoft neće prihvatiti povraćaj kupovina Microsoft proizvoda ili drugih proizvoda koje ste kupili od drugog prodavca.

Potrebna vam je dodatna pomoć?

Kako da istražite troškove naplate od korporacije Microsoft

Obratite se podršci

Dobijte brzu, automatizovanu podršku, 24/7 od aplikacijeXbox Support.

Da li vam je potrebna dodatna pomoć?

Želite još opcija?

Istražite pogodnosti pretplate, pregledajte kurseve za obuku, saznajte kako da obezbedite uređaj i još mnogo toga.